• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Huisartsenpost Amstelland

Huisartsenpost Amstelland

Huisartsenpost Amstelland

020 - 456 2000
for urgent
events in the evening/night and on weekends
Life-threatening situation?
Always call 112
  • English
    • Dutch
  • Patient information
    • Emergency Doctor
    • Visit the After Hours Medical Clinic
    • Medication
    • Personal data
    • Exchange of medical data
    • Do you have a complaint?
    • Do you have a compliment?
  • Contact
  • Dutch

Information about the Corona virus: DO NOT come to the GP, but contact us by phone. Read more

If you think you are infected with the Coronavirus, DO NOT go to your GP or GP post, but contact us by phone. This is to prevent you from infecting other people. Also use our digital Corona self-test for this.

Visit the website of RIVM for more information and the latest news. Is your question not listed? Please contact the national information number 0800-1351. For urgent medical questions outside office hours, please contact the GP 020 - 456 2000

020 - 456 2000 for urgent
events in the evening/night and on weekends
Home » Frequently Asked Questions

Frequently Asked Questions

Algemeen

Wat te doen als mijn kind koorts heeft?

Alles wat u wilt weten over uw kind met koorts. Lees hier wat u kunt doen.

Voor wie is de HAP?

Huisartsenpost Amstelland is alleen voor patiënten waarvan de huisarts is aangesloten bij huisartsenpost Amstelland

Verzorgingsgebied:

Bellen

Waarom stelt de triagist zoveel vragen?

U krijgt een Triagist Acute Zorg aan de lijn, een speciaal opgeleide doktersassistente of verpleegkundige. De triagiste stelt de vragen om geen belangrijke dingen over het hoofd te zien en om vast te stellen hoe snel en welke hulp nodig is.

Afspraken/wachttijden

Ik kwam overdag op de huisartsenpost en ik werd meteen naar de Eerste Hulp gestuurd. Hoe kan dat?

De huisartsenpost is overdag door de week gesloten. Wanneer u spoedeisende hulp nodig heeft komt u bij de Eerste Hulp terecht. Wanneer u huisartsenzorg nodig heeft wordt u door verwezen naar uw eigen huisarts.

Vervoer

Waarom komt u geen visite bij mij rijden?

Iedere huisartsenpost heeft een eigen werkgebied. Om alle patiënten op tijd te kunnen bereiken hebben de huisartsenposten, wiens werkgebieden aan elkaar grenzen, afspraken gemaakt over wie waar naartoe rijdt.

Kosten

Gaat het contact met de huisartsenpost van mijn eigen risico af?

Een telefonisch consult, een bezoek aan de huisarts of een bezoek van de huisarts bij u thuis gaat niet van uw eigen risico zorgverzekering af. Wel zijn er kosten verbonden aan aanvullende handelingen zoals laboratoriumonderzoek, het maken van röntgenfoto’s of het halen van medicijnen.

Mocht het noodzakelijk zijn dat u wordt doorgestuurd naar de spoedeisende hulp of andere zorginstanties dan zal dit wel ten koste gaan van uw eigen risico!

Ik ben niet op de post geweest maar ik krijg wel een rekening. Hoe zit dat?

Als u alleen telefonisch contact heeft gehad met de triagiste van de huisartsenpost dan ontvangt u altijd een rekening voor het advies wat u heeft gekregen. Dit advies wordt binnen een uur ook nog door een huisarts bekeken en gecontroleerd.

Primary Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.


Start


Amstelland After Hours Medical Clinic

020 - 456 2000 for emergency in the evening / night and on weekends

Footer

General practice center

020 - 456 2000
Always keep your ID, BSN and medication overview at hand.

Important for your visit

It is necessary that you bring a valid identity document and a current medication overview.
  • Privacy & cookies
  • Terms of use

Cookies op huisartsenpost Amstelland

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.
AccepteerWeiger cookiesMeer lezen